dinsdag 17 mei 2011

een nieuwe camera

 
 
IMG_2546
 

Hallo allemaal

Omdat we gaan snorkelen in Key West.
Wilde ik graag een onderwater camera hebben.
Want met mijn spiegelreflex camera wordt het moeilijk foto`s nemen onderwater.
Ook een beetje zonde als die kapot gaat.
Daarom wilde ik ook niet z`n duur cameraatje aanschaffen omdat het er voor erbij is.
Ik heb gekozen voor een fuji deze stond aardig aangeschreven en was leuk in prijs.
Ik ben er benieuwd wat er voor foto`s uitkomen van onderwater.
Ook lijkt het me wel makkelijk voor in de waterparken kan lekker nat worden.
Voor de rest mag mijn zoontje er mee gaan spelen in de vakantie.
Hij heeft nog geen camera en kan dan deze lekker gebruiken.
Ook hebben we van de week de rest van de vakantie moeten betalen dus dat is nu ook geregeld.
Het is nu wachten op de papieren.
Vandaag ook wat dollars besteld bij de bank zodat we even wat geld bij ons hebben.
De rest pinnen we daar wel.

4 opmerkingen:

  1. Dat is toevallig, wij hebben ook voor deze camera gekeken. Wij hebben echter gekozen voor de Kodak Playsport. Altijd leuk toch om bij je te hebben tijdens het snorkelen en zwemmen. Alles lekker betaald en de dollars besteld. De vakantie kan beginnen........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cameraatje en een leuke kleur! Ik had hem natuurlijk al gezien hahaha...Maar nu heb je hem binnen! En vakantie betaald, dat betekent dat het nu wel heel snel gaat allemaal! Het lijkt wel of ik nog zenuwachtiger ben dan jullie hahaha!!! Spannend......Ben benieuwd naar al die onderwater foto's en wie weet is het ook wat voor ons,

    groetjes xxxx anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk, een onderwatercamera staat al heel lang op mijn verlanglijstje..

    Nog heel even.. en dan kunnen jullie zeggen.. Deze maand gaan we op vakantie...

    Super heerlijk vooruizicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hadden deze camera ook gekocht bij Mediamarkt voor het snorkelen Florida. Thuisgekomen hebben wij hem uitgeprobeerd bij een zwembad in de buurt, de kwaliteit en het geluid was erg slecht. Misschien hebben wij een slechte gehad. Uiteindelijk hebben we hem omgeruild naar een Olympus U Touch welke veel betere kwaliteit levert. Tip probeer hem een keer uit in een zwembad! Lannie

    BeantwoordenVerwijderen