dinsdag 12 juli 2011

dag 11 Richting Kissimmee

Hallo allemaal

Zondag 10 juli

Vandaag gingen we van Bradenton naar Kissimmee hier blijven we 12 nachten.

Maar voor we erheen reden hebben we eerst de koffers in de auto gezet uitgecheckt en zijn we nog richting Anna Maria Island gegaan en daar hebben we nog een uurtje of 3 op het strand gelegen.

We zaten nu op een ander stukje als van de week het was hier veel drukker en een veel mooier strand.

hier nog een paar foto`s van het strand.

 

 

We waren daar rond een uur of half elf en toen konden we zo de auto parkeren toen we weg gingen was er geen parkeerplaats meer vrij.

Het was een leuk strand en we zijn  blij dat we nog even gegaan zijn.

Maar na de 3 uurtjes hielden wij het niet meer uit zo warm was het en verkoeling in het water was erg lekker maar ook dat hadden we toen wel gezien.

We zijn  toen maar richting Kissimmee gereden op zoek naar het adres waar we de sleutel moesten halen.

Onderweg nog wel een paar flinke buien gehad maar dat was ook snel weer over.

Het adres waar we moesten zijn was dicht en er zou in een kastje een envelop liggen met onze naam er op.

Nou niet dus het nummer wat we moesten bellen dat was afgesloten en nu dachten we staan we hier.

Naast het kantoortje waar we stonden was een TGI Frydays daar ben ik maar even naar binnen gelopen want mijn  telefoon was ook bijna leeg.

Hij heeft ons goed geholpen want ik had ook nog een ander nummer wat ik kon bellen en dat had ik gedaan maart ik kreeg een Amerikaan aan de lijn die erg snel sprak.

Zodoende heeft hij van TGI Frydays voor mij even de telefoon over genomen en het adres op geschreven.

We moesten een stukje verder op de 192 zijn bij Hotelbeds daar wisten ze er gelukkig vanaf.

Ons appartement Oak water wat we gehuurd hadden schijnt niet meer verhuurd te worden nu zitten we in Emerald islands het is wel een groter appartement alleen zoals we nu kunnen zien zit er maar een heel klein zwembad bij.

Ze zeiden bij hotelbeds dat we waren geüpgraded en dat onze reisorganisatie er van af wisten nou wij hebben niets vernomen.

Maar daar gaan we nog een mailtje aan sturen over hoe en wat.

Het appartement ziet er verder fantastisch uit alleen over internet beschikken we nog niet morgen even uitzoeken verder.

We hebben nu een 3 slaapkamer rijtjes huis met totaal 6 slaapplaatsen er zijn 2 badkamers en 3 wc en een grote huiskamer en keuken.

Nadat ik nu alle koffers heb uitgepakt ben daar wel erg blij mee nu want dat steeds verplaatsen vind ik niets je pakt je koffers dan niet elke keer helemaal uit.

Hebben we al het zand van ons afgespoeld en zijn gaan eten bij TGI frydays hier hebben we nog nooit gegeten en het is ons goed bevallen we gaan er zeker nog eens eten.

Na het eten nog even langs de publix gegaan om wat boodschappen te halen wat is het toch lekker dat je dat op zondagavond 9 uur kan doen.

En ook hebben we nog een ijsje bij de mac gehaald daarna lekker naar huis en dadelijk ons mandje in was weer een vermoeiende dag zo als je daar staat en niemand kan bereiken en niet weet waar je vannacht zal slapen maar gelukkig is alles goed gekomen.

ook het internet zal wel goed komen.

Hier een foto van het appartement buitenkant.

 

IMG_6656IMG_6658

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n paar uurtjes aan het strand.
    Vervelend dat je niemand te pakken kon krijgen, ik kan me goed voorstellen dat je dan een beetje met "je ziel onder je arm" staat.
    Ziet er gelukkig prima uit het appartement.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is alles weer goed gekomen, kan me voorstellen dat je even hebt van, en wat nu! Maar het ziet er mooi uit hoor.

    liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen