donderdag 21 juli 2011

Dag 21 Seaworld

Hallo allemaal.

Woensdag 20 juli.

We zijn vandaag weer een keer naar Seaworld gegaan Jade wilde graag nog een keer de show van Shamu zien.

We stonden er weer lekker vroeg om 9 uur stonden we weer bij de poortjes.

John wilde eerst in de Manta en Owen wilde nog steeds niet mee.

Hierna richting de kraken gegaan maar daar deden ze nu erg moeilijk over Jade`s gips dat ze er vandaag niet in kwam.

De vorige keer mocht het wel ze hebben er allemaal iets anders over te zeggen maar ja Owen ging wel en die zat alleen op een rij ook erg leuk om te zien.

Daarna zijn we door de pinguïns gelopen om richting de zeeleeuwen show te gaan.

Deze hadden we de vorige keer overgeslagen omdat we de avond show wilde kijken dus nu toch maar heen gegaan.

Want vorig jaar vonden we hem allemaal leuk om te zien.

Het blijft leuk die mime speler aan het begin en we hebben van de rest van de show ook genoten.

Toen door de naar de haaien ook dit hadden we vorige week niet gedaan en nu maar wel een paar foto`s binnen gemaakt van de vissen van de haaien lukte niet omdat het daar te donker was.

Daarna liepen we richting het Shamu stadion en kwamen we langs een plekje waar ze met een aapje stonden deze was heel klein.

IMG_8234IMG_8236IMG_8237IMG_8239

Heel leuk om te zien.

Owen wilde graag ook nog even voor aapje spelen in de klimtouwen en we hadden nog even tijd dus hij is zijn gang gegaan.

Jade en ik zijn alvast gaan zitten in het stadion we hadden weer een mooi plekje en ze zwommen allemaal in het bassin.

Dat was erg leuk om te zien.

De show was weer fantastisch en ik kon het toch niet laten om weer een heleboel foto`s te maken.

Hier weer een paar.

We hebben ook nog maar een keer de helikopter vlucht gedaan alleen waren de beesten niet erg actief vandaag.

De ijsbeer lag allen maar te slapen en de Beluga`s deden ook niet veel.

Hierna richting de nursery gelopen daar waren ze net met de dolfijnen aan het trainen.

Owen wilde daarna wel in de Manta maar die was dicht wegens storing dus helaas voor hem hij is er nog steeds niet in geweest.

We zijn het park uitgegaan.

Naar de publix gereden voor de laatste boodschappen en wat lekkers erbij en toen naar huis voor een duik in het zwembad.

Daarna allemaal gedoucht en bij de Outback gaan eten dat was voor de laatste keer deze vakantie dus we hebben er weer van genoten.

Jade wilde nu ook wel eens een groet hamburger in plaats van een kinder menu maar ze zat er wel erg vol van.

Het is ook erg veel wat je krijgt.

We zijn ook nog even naar de Outlet gereden omdat ik het vestje wat ik gekocht had ook nog in een andere kleur wilde en dat is gelukt.

Maar waar trekken ze toch al die blikken Brazilianen van open zeg.

Busladingen vol overal kom je die jongeren tegen in alle parken stikt het ervan en ook hier liepen er heel veel rond met zoveel tasjes dat ze het niet eens kunnen dragen.

Maar ja het is niet anders het is gewoon druk overal.

Morgen gaan we toch nog een poosje naar Aquatica omdat het zo goed bevalt en dan moet ik toch echt de koffers gaan pakken jammer genoeg.

Om half zes kunnen we ook inchecken en dan nog 1 keertje ergens eten.

Maar oké aan alles komt een eind en ook aan deze vakantie.

1. Weer een heerlijke dag, en wat een mooie foto's vanaf een hele goede plek zeg.. Prachtig !!

Nog een hele lekkere dag morgen!!

2. Wat een leuke foto's van die ijsbeer ;-)

3. Weer een heerlijke dag in Sea World. En dan zit het er bijna op. Maar wat hebben jullie het lekker gehad zeg. En ook Jade heeft de vakantie volgens mij uitstekend doorstaan met haar gipsbeen. Gelukkig maar.
    Ik wens juliie alvast een hele goede reis terug naar huis maar geniet nog optimaal van die laatste uren in Orlando.
    Bedankt dat ik mocht meelzen.

4. Weer genoten zo te lezen! Ik las op andere bloggen ook al over die groepen Brazilianen hahaha, die zeiden dat de winkeliers er zelf ook niet zo blij mee zijn! Zo komt jullie vakantie langzaam aan een eind, gelukkig dat alles meegevallen is met Jade! Morgen een hele goeie vlucht enne tot Zaterdag op Shiphol! Nu zitten jullie nog in Aquatica,veel plezier, en nog een fijne avond! tot gauw,

xxx en liefs van ons

5. Ja die Brazilianen, ze kunnen knap irritant zijn en voeren de wachttijden lekker op. Wel een topdag in Seaworld zo te lezen. Leuk aapje!
    Geniet nog even van de laatste dag.

6. Ik hoop toch maar dat het voor de "busladingen" hun laatste vakantie week was...(sorry, eigen belang!)
    Wat een heerlijke dag weer en wat hebben jullie een super vakantie gehad.
    Heel veel gezien en gedaan, goed geshopt ( hangt er nog wel wat voor mij in de schappen??) en veel beleefd.
    Gelukkig ging het allemaal goed met de rolstoel en het gips en kunnen jullie terug kijken op een zeer geslaagde tijd!.
    Bedankt voor alle info en een hele fijne veilige reis terug.