zaterdag 16 juli 2011

Dag 16 shoppen

hallo allemaal

Vrijdag 15 juli

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan we werden allemaal wat later wakker dan normaal Jade kwam pas om 9.30 naar beneden maar dat was ook niet zo gek na gisteren.

we hebben op ons gemak ontbeten en zijn toen richting de Florida Mall gereden we waren hier om 12 uur.

De eerste winkel die we binnen kwamen was JCPenney daar kregen we een blaadje dat als je 50 dollar besteedde je 10 dollar korting kreeg en bij 75 kreeg je 15 dollar korting.

Jade had gisteren haar zonnebril gesloopt dus dat was het eerste waar we naar op zoek gingen.

Ze zag er 2 een ervan was nog geen 6 dollar dus ze mocht ze allebei.

Daarna naar boven gegaan waar de heren en kinder afdeling was voor Owen 2 levi`s spijkerbroeken gekocht kwamen op 30 dollar stuk.

En toen zag hij ook nog een t shirt met angri birds erop dus die ook meegenomen.

John zag ook levi`s spijkerbroeken en de 2e was voor de helft dus hij ook weer 2 broeken erbij.

We blijven natuurlijk Hollanders dus hebben we in 2 keer afgerekend en ging er bij allebei 15 dollar af.

Dat is weer mooi meegenomen.

Daarna verder de mall ingelopen en toen kwamen we langs de Adidas winkel en Jade wilde heel graag z`n vestje wat je overal ziet bij die meiden in Nederland.

Ze zijn hier wel niet veel goedkoper maar toch maar 1 gekocht voor haar.

Daarna kocht John nog 2 shirts bij Aeropostale dus die heeft nu ook wel genoeg gescoord zo.

We hebben even lekker gegeten in het food court allemaal iets anders.

Jade wilde graag pizza en ze heeft wel 2 stukken op zoals ze op de foto eet.

 

IMG_7840IMG_7841

 

John wilde weer een burger en ik las dat die van Five Guys erg goed moest zijn dus daar gehaald voor hem.

Nou hij zij dat deze erg lekker was en als we er nog eens in de buurt waren hij er graag nog eens 1 gaat halen.

Ik en Owen hebben wat patat met Owen een hot dog en ik een broodje gegrilde kip op.

We hadden allemaal lekker gegeten.

Na dit allemaal weer uit de mall gegaan richting de Oulet op vineland avenue.

Daar was het zoals iedere dag erg druk je rijdt erlangs als we naar een park gaan en de parkeerplaatsen zijn altijd vol.

We hadden geluk iemand reed net weg dus we hadden snel een plekje.

Daar rond gelopen heb ik een nieuw vestje bij tommy hilfiger gekocht vorig jaar had ik er ook een gekocht maar ik ben 18 kilo afgevallen dus die was te groot geworden.

Ik heb nu een maatje kleiner en een andere kleur gekocht.

Jade wil ook nog graag nieuwe sportschoenen maar wel een hoog model maar dat is erg lastig te krijgen nu hebben we wat bij Journeys maar haar maat hadden ze niet meer we gaan van de week even bij de andere Outlet kijken of ze ze daar hebben.

Het was ondertussen alweer 6 uur toen we op de terug weg gingen en we naar de publix moesten voor boodschappen.

Het was van de week wel bevallen die pasta en omdat we s`middags al wat warms hadden gegeten besloten we maar weer thuis te eten.

John wilde ook wel graag een ijsje toe dus we namen een klein bakje voor hem.

IMG_7852

 

De kinderen konden dan gelijk douchen terwijl ik het eten klaar maakte het smaakte weer goed.

Morgen willen we naar Aquatica en daar willen we weer op tijd zijn omdat ze weer onweer voorspellen vandaag ging het om een uur of 5 erg hard regenen en onweren.

Dus vroeg op en lekker zwemmen morgen.

 

 

Hier nog wat foto`s van wat we totaal al gekocht hebben gelukkig heb ik een extra lege tas meegenomen in de koffer dat moet gaan passen.

7 opmerkingen:

  1. Lekker zo'n shop daggie! Ik miste de foto's al van alle spullen die gekocht waren, maar ze staan er hahahaha....hij gaat lekker....leuke spullen gekocht hoor. Extra tas is wel nodig. Veel plezier weer in Aquatica, jullie hebben momenteel wel een rotleven hoor hahha....Ik ga vandaag naar de efteling, ook leuk..maar eerst een ochtendje werken,

    liefs en xxx van ons allerdrie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super dat je 18 kilo bent afgevallen, tsja, dan heb je wel een nieuwe garderobe nodig natuurlijk!
    Ik kan niet wachten tot ik mag shoppen, bij mij is er 13 kilo af, en kan ook wel wat nieuws gebruiken ;-)
    Zo'n goede uitvinding die Food court, voor ieder wat wils...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk...een ritsje afvallers hier. Ik heb dit jaar ook nwe kleding gekocht vanwege het afvallen. Zelfs bij de disney-oulet voor een paar leuke shirts geslaagd. Heerlijk zo'n shopdag. En die emmer met ijs...geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen allemaal gekocht hoor. Vooral het T-shirt van Angrybird is grappig. Wij hebben de Levi's spijkerbroeken ook bij JCPenny gekocht.
    Dat was rond 4 juli en toen hadden ze ook al zo'n actie. De verkoopster adviseerde ons zelfs min of meer om het apart af te rekenen zodat je meer korting zou hebben.Moest wel bij andere kassa's.
    Veel plezier in Aquatica.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geloof toch echt dat ik over een paar weken die five guys burger maar eens moet gaan proberen. Heb er ook al genoeg positieve reacties over gelezen. Maar ja als ik eenmaal op zo'n foodcourt sta, dan wil ik alles wel.....
    Veel plezier in Aquatica.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja die burger van de five guys is gewoon super wij hebben er al 2 op haha en een shopdag daar krijg je noooooit genoeg van hier Wat zal Jade blij zijn met haar firebirdjacket wij zijn er ook ook geweest voor lisa maar die wilde graag een fel roze en die is nergens te krijgen hier dan maar in nederland kijken.En Owen heeft ook stoere shirts gekocht echt leuk. JCpenny s zijn we nog niet geweest ik zou er nog wel graag ff naar toe willen voor de makeup van Sephora maar we zitten eigelijk al bijna aan het bedrag wat we in mogen voeren.We hebben net de koffers gepakt en zitten goed op gewicht dat is ook altijd wel prettig we hebben nog lang geen zin om naar huis te gaan maarja morgen zitten onze 3 weken er echt op en jullie mogen nog lekker een paar dagen genieten.
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen