donderdag 7 juli 2011

Dag 7 Sanibel

Hallo allemaal

Woensdag 6 juli

Vandaag waren we allemaal weer redelijk op tijd wakker en zijn we in het hotel gaan ontbijten.

Het is een Amerikaans ontbijt met alles erop en eraan.

Je kon ook nog wafels maken en dit heeft Jade gedaan ze vond het erg lekker.

Wat eieren met spek en een bagel gegeten ook dit smaakte goed.

Rond een uur of negen zijn we richting Sanibel gereden we waren daar om 10 uur we hadden de auto bij de vuurtoren geparkeerd en zijn we lekker op het strand gaan zitten.

Het is weer warm maar wel wat bewolkt onderweg zagen we dat het al 84 Fahrenheit was en toen was het pas half 10.

Jade heeft lekker schelpen gezocht en we hebben lekker in het water gedobberd.

Wat is het daar mooi witte stranden een hoop schelpen het is aan deze kant lekker rustig.

Een stukje verder staat een vis piertje hier ook even heen gelopen er leuk om te zien.

Iemand ging kleine visjes vangen als aas en daarom heen stonden heel veel vogels die ze pikten.

Na een uurtje of 3 was Jade het zat als de zon door kwam was het erg warm en voor haar is het op het strand niet zo makkelijk om in het water te gaan.

We hebben alles ingepakt en zijn weer richting hotel gereden.

Ik wilde nog een foto maken van de brug en toen we daar net overheen waren kregen we weer een wolkbreuk.

We waren dus precies op tijd weggegaan van het strand.

Onderweg nog even door een hele grote wallmart gegaan om wat boodschappen te doen en gelijk een klein koeltasje gekocht voor in de parken we kunnen het n u toch aan de rolstoel hangen en kunnen we lekker koel drinken meenemen.

Bij het hotel aangekomen is John nog even met de kinderen wezen zwemmen in de regen maar dit maakt ze niets uit de temperatuur is goed.

In het hotel hebben ze een manager`s cookout hier staat een BBQ met van alles en binnen kan je er van alles bij pakken.

Er staat ook drinken en een biertap gisteren was het iets anders en vandaag dit.

Maar de kinderen willen het niet omdat ze deze hamburgers en ook niet van worst houden.

Zodoende zijn we gewoon ergens gaan eten.

Vandaag zijn we bij Perkins Family restaurants wezen eten ook hier is alles prima in orde we hebben lekker gegeten en omdat dit restaurant dicht bij het hotel is zijn we er lopend heen gegaan.

Daarna wilde we eigenlijk naar het strand bij Naples maar het stopt op het moment niet met regenen dus we zijn maar weer naar het hotel gegaan.

Daar stond het buffet nog steeds dus hebben Jade en ik een stukje brownie  genomen om later op de avond op te eten.

Morgen gaan we richting Bradenton en blijven daar 3 nachten vrijdag willen we dan naar Busch Gardens gaan Owen verheugd zich er nu al op.

1. Jammer van die regen, maar gelukkig hebben jullie nog heerlijk van het strand kunnen genieten en mooie schelpen kunnen vinden.
    Veel plezier in Bradenton.

2. Mooie foto's van het stand gemaakt. En Jade heeft toch nog aardig wat schelpen verzamelt, leuk. Wij zijn ook op dat piertje geweest en bij de vuurtoren, leuk om terug te zien. Het maakt voor het zwemmen niet uit als het regent, je bent toch al nat hahaha, als het maar niet onweert! Jammer dat jullie niet naar de pier van naples konden, misschien nog voor je naar Bradenton rijdt? Veel plezier en het pretparken fun kan bijna gaan beginnen!!

liefs en dikke kus van ons

3. Wat is dat zand toch mooi wit zeg, doet gewoon zeer aan je ogen!
    Een heerlijk dagje strand, ik kan me voorstellen dat je dat niet al te lang vol houdt als de zon zo heet is, en van de temp. van het water kan je ook geen afkoeling verwachten!
    Morgen weer verkassen, ik ben benieuw...