zondag 24 juli 2011

Dag 23 terugreis

Hallo allemaal

Vrijdag 22 juli

Vandaag moeten we helaas terug naar Nederland iets wat we eigenlijk helemaal niet willen maar ja het moet.

We zijn rustig opgestaan want we moeten niet eerder als 10 uur uit het appartement zijn.

Alles in de koffers gedaan nog een keer gewogen prima op gewicht allemaal.

De koffers wegen 23 kilo per stuk en de tassen veel lichter dus daar hebben we geen problemen mee.

Rond 10 uur reden we weg daar en gingen eerst de dongel weg brengen.

Dat gedaan zijn we met Owen gaan midget golfen en hij wilde graag bij Pirates gove in lake buena vista.

Alleen John en hij gingen dan kon ik foto`s maken en Jade dat ging niet en die had toch geen zin.

Het was erg leuk maar zo warm bij John liep het zweet al na een paar minuten over zijn rug.

Dus het werd een snel rondje want we wilden snel de zon uit er was ook haast nergens echt schaduw te vinden.

John had gewonnen en Owen had een hole in one en kreeg daarvoor nog een gratis rondje die altijd geldig blijft.

Dus waarschijnlijk gaan mijn broer en schoonzusje dat spelen in oktober en anders als we misschien weer eens gaan.

Hierna zijn we richting de Florida mall gegaan om daar nog een keertje bij de food court te eten en daar binnen was het lekker koel in de airco.

We hebben eerst nog een rondje gelopen en toen hebben we lekker gegeten.

Jade wilde weer een pizza Owen weer kip met patat en John heeft een Hamburger met alles erop en aan bij Five Guys genomen en ik een hot dog.

Het smaakte ons erg prima en in het vliegtuig moet je maar weer afwachten wat je krijgt.

We hebben hier ook allemaal nog even een schoon shirt aangetrokken want dat hadden we wel nodig na een rondje golf.

Op een gegeven moment waren we wel uit gekeken het was ook al wel na 1 uur ondertussen en zijn we richting het vliegveld gegaan

Auto bij Alamo afgeleverd en daar stonden mensen met karren voor bagage ik gevraagd wat het ging kosten en hij zei dat ze op tips werkte.

Dus gevraagd of hun de bagage wilde doen wel zo makkelijk als je ook een rolstoel bij je hebt.

De bon voor de auto stond op nul we hebben in de vakantie 1930 mijl gereden ermee vonden we best wel aardig wat.

Het was een lekkere auto hij had wel al aardig wat gereden maar dat deed er niet aan af dat wij het een fijne auto vonden.

we vonden het jammer dat we hem weer in moesten leveren.

De man liep helemaal mee naar Britisch Airways voor ons en zette daar de koffers en tassen neer we hebben hem 10 dollar gegeven want wij vonden het wel makkelijk zo.

In gecheckt voor Jade was het nog niet geregeld dat ze assistentie nodig had terwijl ik het wel aan de telefoon aangegeven had dat het ook voor de terug reis nodig was.

Maar alles werd geregeld wij hebben gelijk de rolstoel ingeleverd en er een van het vliegveld gebruikt.

Dat vonden ze makkelijker bij BA en voor ons maakte het niet zo uit.

Op het vliegveld nog even in de winkeltjes rond gelopen en onze laatste dollars uitgegeven.

Owen heeft nog een Disney horloge gehad en jade wilde een Disney armbandje waar je bedeltjes aan kunt hangen.

De kids weer blij en toen door de douane gegaan richting de Gate en daar gewacht tot we mochten boarden.

Er waar veel mensen met rolstoelen aan boord dus we mochten allemaal als eerste naar binnen.

Toen we eenmaal zaten allemaal en het vliegtuig klaar was voor vertrek was het ondertussen flink gaan regenen en onweren dus we bleven staan op de plek tot dat het over was.

Gelukkig duurde het niet zo lang maar de volgende bui was al onderweg dus we moesten opschieten.

We mochten opstijgen met een klein uurtje vertraging waren we weg.

Wij hadden op London Gatwick gelukkig een overstap van bijna 3 uur dus de vertraging maakte niet zo uit.

De vlucht ging weer goed we hadden wel redelijk wat turbulentie onderweg maar voor de rest ging het prima.

We hebben wel wat geslapen alleen Owen niet want die had het te druk met de films.

De piloot zette alleen het vliegtuig wat ruw op de grond de bagage bak boven John vloog ervan open en onze handbagage vloog er bijna uit.

John kon het nog net tegen houden en toen kwam de steward er al aan gelukkig om hem dicht te doen.

Op Gatwick waren ze er niet zo op voorbereid dat er zoveel mensen hulp nodig hadden dus dat duurde even voordat alles geregeld was.

Gelijk weer door de security gegaan en door naar de gate want er was niet zo heel veel tijd meer over van de 3 uur.

Na even gewacht te hebben mochten we het vliegtuig in voor het laatste stukje en dat ging ook soepel verder geen vertraging en om 11.35 landen we op Schiphol.

Daar was het erg druk dit weekend en het duurde ook een poosje voordat de bagage kwam.

Uiteindelijk ook op een andere band dan aangegeven maar alles was er en we konden gaan.

Anita Patrick en Opa stonden al te wachten om ons naar huis te brengen.

Op de weg was het rustig dus we waren snel weer in Vlaardingen.

Even de koffers boven gezet paar souvenirtjes gepakt.

Toen even naar opa en oma daar waren Patrick en Anita ook wat gegeten en de vakantie doorgesproken Owen viel inslaap dus we zijn naar huis gegaan en Owen is even een uurtje gaan slapen.

De rest niet want we willen zo snel mogelijk weer in het ritme komen.

Was aan gezet en ik ben met Jade nog even naar een verjaardag geweest om de tijd te vullen.

Om kwart over zeven trokken we het echt allemaal niet meer en zijn naar bed gegaan

Lekker geslapen werd vanmorgen om half elf weer wakker de kinderen kwamen pas 12 uur hun bed uit rollen dus hebben een lekkere tijd geslapen.

Van de week sluit ik het blog nog even goed af wilde dit alvast opschrijven.

1. En jullie zijn verwelkomd met een Hollandse regenbui en een temperatuurtje die in het najaar niet zou misstaan...al heimwee??;-)
    Nog haasten met een overstap van bijna 3 uur oei, ik begin hem wel een beetje te "knijpen", wij hebben op onze terug vlucht "maar" een overstap van 50 minuten...

2. Welkom thuis allemaal, we zijn blij dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad en alles goed is gegaan! Ook Jade heeft zich goed kunnen vermaken. Bedankt nog voor de leuke souveniers, Zoƫ is helemaal gek van Stitch hahaha... en over twee jaar gaan we gewoon weer met z'n allen.

xxx en liefs van ons,
    Patrick en Anita

3. Welkom terug, jammer dat het weer voorbij is voor jullie. maar bedankt dat ik mocht meelezen.

4. Jammer dat het er voor jullie nu ook op zit.
    Volgens mij hebben jullie een top vakantie gehad ondanks de gebroken enkel van Jade.
    Gelukkig is de terug reis goed verlopen. W wachten de afsluiting rustig af.

5. Welkom thuis, al hadden jullie liever gebleven... voor het weer hoef je het niet te doen ;-(

Bedankt voor het leuke blog!

6. Jammer dat het weer afgelopen is maar jullie hebben ook een prachtige vakantie gehad!!Ik ben zelf alweer bezig met een fotoboek met de blogverhalen er in verwerkt.

Wij vonden het erg leuk om met jullie meet te lezen.